Arhitectul din spatele celei mai scumpe clădiri din lume a realizat proiectul, care va necesita o investiţie de un miliard de euro.

Aeroportul Internaţional Changi, este unul dintre principalele noduri aeriene din Asia şi serveşte drept bază pentru companiile Singapore Airlines, Singapore Airlines Cargo, SilkAir, AirAsia, Scoot, Tigerair, Jetsar Asia Airways şi Valuair.

Situat pe un teren cu o suprafaţă de 13 kilometri pătraţi, Changi are trei piste de pe care operează mai mult de o sută de companii, cu zboruri către aproximativ 250 de destinaţii din 60 de ţări. Cu peste cincizeci de milioane de pasageri anual, aeroportul este unul dintre cele mai aglomerate la nivel mondial şi a primit numeroase premii de excelenţă, încă de la inaugurare, acum mai mult de treizeci de ani, relatează Daily Mail.

Changi

Autorităţile au decis să continue însă politica de modernizare şi au demarat un nou proiect, care va fi gata în anul 2017.

Changi

Aeroportul Changi are trei terminale principale, care pot deservi mai mult de 20 de milioane de pasageri, fiecare. Acestora li se adaugă terminalul JetQuay, pentru persoane importante din punct de vedere comercial (CIP), şi terminalul Budget, cu mai puţine facilităţi, preţuri reduse şi o capacitate de 7 milioane de pasageri.

Changi

Acesta din urmă a fost închis la sfârşitul anului 2012, pentru a face loc terminalului 4, care va avea o capacitate de 16 milioane de pasageri. Până în anul 2023, autorităţile plănuiesc să inaugureze şi un al cincilea terminal principal, care va putea să primească între 30 şi 50 de milioane de pasageri.