'Există multe dezbateri despre alimentele modificate genetic', a declarat Steve Ells, fondator și președinte al grupului, într-un comunicat de presă.

Potrivit acestuia, 'chiar dacă unele țări au limitat deja sau chiar au interzis anumite OMG-uri, este clar că va mai fi nevoie de multe cercetări înainte să înțelegem cu adevărat toate implicațiile culturilor și consumului de OMG-uri'.

'Cât timp această dezbatere continuă, noi am decis să nu mai utilizăm decât ingredientele care nu sunt modificate genetic', a mai spus Steve Ells, adăugând că Chipotle este primul lanț național de restaurante care a luat acest tip de decizie.

Ascensiunea rapidă a Chipotle Mexican Grill, grup cu sediul la Denver (Colorado), are la bază, în parte, calitatea alimentelor sale, a căror trasabilitate o face publică.

Din motive de transparență, încă din martie 2013 a publicat ingredientele care aveau la bază OMG-uri.

Cele 1.800 de restaurante ale grupului și cele din lanțul său ShopHouse SouthEast Asian Kitchen nu mai utilizează deloc OMG-uri în meniurile lor, a informat recent Chipotle.

Agerpres