Acest vehicul ar urma să fie comercializat începând din a doua jumătate a anului pe piaţa din India, la un preţ de pornire de 400.000 de rupii, aproximativ 4.200 de euro, a anunţat directorul general de la Renault, Carlos Ghosn, într-o conferinţă de presă organizată la Chennai (sudul Indiei).

'Este un vehicul de cucerire care va intra pe un segment reprezentând 25% din piaţa indiană. Este un vehicul destinat să se vândă în volume mari', a spus Carlos Ghosn, adăugând că este vorba despre o maşină inovativă, atractivă şi vândută la un preţ accesibil.

Renault Kwid

Renault Kwid

Renault Kwid

Directorul Renault a subliniat că în prezent grupul francez controlează aproximativ 1,5% din piaţa indiană, dar vrea să ajungă rapid la o cotă de 5%, graţie în special modelelor Kwid şi Lodgy. Însă Renault se va confrunta cu o concurenţă puternică pe segmentul vehiculelor compacte din India, piaţă dominată în prezent de Maruti-Suzuki, 45% din piaţă, şi constructorul sud-coreean Hyundai.

Modelul Kwid este destinat într-o primă fază doar Indiei şi ţărilor vecine din sudul Asiei, urmând ca în caz de succes să fie lansat şi pe alte mari pieţe emergente.

Renault Kwid

Renault Kwid

'India nu este o piaţă uşoară, dar suntem decişi să jucăm un rol pe această piaţă. India este singura piaţă care, alături de China, ar putea înregistra o creştere de peste 6% pe an', a estimat Carlos Ghosn. Potrivit acestuia, India ar putea deveni în următorii cinci ani cea de a patra mare piaţă auto din lume.

Renault Kwid

Renault Kwid

În 2014/2015, pe piaţa din India, ţară cu o populaţie de aproximativ 1,3 miliarde de locuitori, s-au vândut 2,6 milioane de automobile. Renault a vândut aproape 45.000 de vehicule, în special Duster.

AGERPRES