Pana nu demult, americanii aveau o mare problema. Un muscle car stie sa mearga in linie dreapta. Masinile europene au control in viraje dar nu fac fata intr-o cursa de un sfert de mila. Deci, cum combini puterea si viteza unui muscle car cu manevrabilitatea unui Lotus Exige, sa spunem?

Lucra LC470

Solutia a venit de la un producator necunoscut, Lucra. Asa se numeste constructorul, nu am gresit  noi, iar modelul de care vorbim poarta numele LC470. Totul construit manual. Este fix masina aceea magica pe care ti-o imaginezi, apoi revii la realitate si spui ca nu poate exista.

Lucra LC470

LC470 e unul din cele mai bune roadstere din SUA. De asta, producatorii au ales cateva modele care vor fi jucariile lui Vin Diesel si vedetele noului Fast and Furious 6, care ar trebui sa apara in luna mai 2013.

Lucra LC470

Povestea e simpla. Constructorul a inceput pe la 10 ani sa mestereasca sub capota masinii tatalui sau. Nu stim cate a stricat pe-acolo, dar peste cativa ani a trecut la masini exotice si vintage. In 2005 s-a nascut ideea Lucra LC470, o masina de kit care combina puterea bruta a unui muscle car cu controlul oferit de masinile de curse.

Lucra LC470

Mai simplu spus, au pus un motor GM V8 de 630 de cai pe un sasiu de doar 127 kg. Caroseria din materiale compozite cantareste si ea 60 de kg. A iesit astfel o masina de doar 900 de kg, usoara ca un Lotus si puternica precum un Corvette. Iar stilul aduce mult a masina de curse din trecut, mai exact a Chevrolet Lister.

Lucra LC470

Performantele te dau pe spate. Atinge suta in doar 2,5 secunde. Pe americani ii intereseaza mai mult insa cursele de un sfert de mila (400m), dar si aici cifrele sunt senzationale - 9,1 secunde. Viteza de top e undeva la 354 km/h. Bineinteles si pretul e pe masura. De la 64.000 de euro la 89.000 de euro pentru versiunea de top, LC470-SC. Nu stim insa prea multe despre siguranta, emisii si alte norme europene, dar constructorul ne asigura ca le repecta pe....cele mai multe.