Cam asa arata noua clasa premium a producatorului japonez. Unii spun ca este o masina pe care nu poti s-o uiti, mai ales prin stilul agresiv pe care il adopta, destul de neobisnuit pentru clasa din care face parte si mai ales in comparatie cu competitia.

Lexus nu a adoptat aceste noi trasaturi intamplator ci strategia niponilor este sa devina din ce in ce mai prezenti pe piata europeana, o piata dominata in special de modelele nemtesti.

Daca in SUA japonezii stau destul de bine, Lexus fiind in topul preferintelor pe segmentul premium, nu asa stau lucrurile si in restul lumii. In Asia, in special in China, preferintele oamenilor cu bani se indreapta tot catre masinile europene care sunt vazute mult mai bine la capitolul fiabilitate si mai ales la capitolul traditie.

Noul LS incearca sa se diferentieze pe un segment foarte pretentios in care Seria 7, S-Klasse si A8 au performante foarte bune la mai toate capitolele.

Asadar, noul Lexus LS vine cu un aspect destul de agresiv. Se poate observa o apropiere vizuala fata de fratele mai mic, Lexus GS, de la care imprumuta forma farurilor, dar si contrastul intre liniile curbe si cele drepte.

Foarte multi critici sustin ca noul Lexus LS este cel mai spectaculos model al niponilor, care in general s-au ferit sa iasa in evidenta cu automobile "taioase", fiind pana acum cunoscuti pentru "modelele cuminti", fara ceva special. O "problema" care se mai regaseste si la alti producatori de masini, in special pe piata americana.

Noul Lexus LS o sa vina cu 2 versiuni de motorizari. Prima este un motor de 4,6 litri, V8 care produce 382 de CP, cu o cutie de viteze in 8 trepte si un maxim de 250 de km/h, iar a doua versiune, cea de top, vine cu un motor de 5 litri, 389 de CP + 2 motoare electrice care duc puterea totala la 445 de CP.

Surpriza este ca Lexus nu aduce nicio motorizare diesel, ci doar variante pe benzina.